MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

czwartek, 11 grudnia 2014

CZAS NA ROZWÓJ.

CZAS NA ROZWÓJ.

Jestem stylistką i sama prowadzę szkolenia ze stylizacji i kreowania wizerunku, ale tym razem postanowiłam, że  to ja się czegoś nauczę. 

Szukałam szkoleń, warsztatów, które naprowadzą mnie na właściwą ścieżkę kariery, lub potwierdzą, że na właściwej jestem. O dziwo, to szkolenie nie tylko potwierdziło, ale również wzmocniło mnie w tym co robią i do czego dążę. Mam w życiu wyznaczoną ścieżkę i swój cel. 


Stwierdziłam, że nie trzeba jeździć daleko na szkolenia, kiedy pod nosem mamy wspaniałych ludzi, którzy szkolą. Szkolenie prowadził Michał Czekaj www.facebook.com/profile.php?id=100001218414011&fref=ts , Radomianin  z kwi i kości, ale na tzw "emigracji". Mieszka w Krakowie, ale zamierza wrócić "na stare śmieci". Ambitny, kreatyny, inteligenty, ale przede wszystkim wie, czego chce - taki jest właśnie prowadzący szkolenie. 
Warsztaty Czas Na Rozwój odbyło się we wtorek 09.12.2014 w Radomiu w Hotelu Iskra na Plantach, trwały od godz. 18 do 21 wieczorem. Trzy godziny intensywnego myślenia, powrót na moment do przeszłości, zastanowienie się nad teraźniejszością i nad przyszłością. Wszystko po to, aby coś w sobie zmienić, lub utwierdzić w 100% , że na dobrej drodze jesteśmy.

Krótki plan szkolenia:
1. Automotywacja.
2. Pewność siebie.
3 Potęga obrazu.
4. Wygląd tworzy siebie.
5. Porażki.
6. Wdzięczność.
7. Osiągnięcia prywatne i zawodowe.
8. Wydarzenia negatywne.
9. Wewnętrzne źródła motywacji.
10. Misja. 

















Następne szkolenie odbędzie się 21 stycznia 2015 r. - Radom. 
Śledźcie i obserwujcie profil Michała i mój, a będziecie wiedzieć wszystko na bieżąco, co, jak, gdzie i kiedy.... 
POLECAM. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz