MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

środa, 3 grudnia 2014

CZARNY KUFEREK.

CZARNY KUFEREK. 

Moi Kochani ! 
Muszę Wam się do czegoś przyznać. Otóż jestem maniaczką torebek. Od jakiegoś czasu kupuję same torebki, małe, duże, z frędzlami, kuferki i takie, które wpadną mi w ręce i oczy. Jak otwieram szafę, to po prostu wysypują się z niej właśnie torebki.  Hahaha, mam nadzieję, że moje upodobanie zmieni się niebawem i zacznę kupować na przykład buty. 
Teraz zakochałam  się w czarnym kuferku od Super-dodatki.pl: www.facebook.com/SuperDodatki?fref=ts Czarna torebka, która praktycznie będzie pasowała do każdej stylizacji. Kolor jak i fason bardzo uniwersalny, świetna na zakupy, ponieważ jest dość pojemna i ma przede wszystkim mnóstwo przegródek, bez których, my kobiety nie możemy żyć.


Wszystkie tak zwane przegródki i kieszenie wprowadzają do naszego życia jak i torebki ład i porządek.



 Same często łapiemy się na tym, że nie możemy znaleźć telefonu czy kluczy. Oczywiście znajdujemy, ale po jakieś dłuższej chwili i na samym dnie, W tym przypadku mamy wszystko przesegregowane.
Polecam, nie tylko, że jest ładna ale przede wszystkim, że jest praktyczna.













1. Płaszcz w modną kratę- NO NAME
2. Sweterek ( chyba muszę przestać  :( wycinać metki  )
3. Spodnie skórzane: BERSKA
4. Czarne botki: KARI
5. Czarny kuferek: SUPER-DODATKI.PL
6. Biżuteria: NO NAME

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz