MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

środa, 1 października 2014

VI KONFERENCJA TWOJA PASJA TWOJA FIRMA.

VI KONFERENCJA
TWOJA PASJA TWOJA FIRMA.

To już po raz szósty odbyła się KONFERENCJA TWOJA PASJA TWOJA FIRMA. 
Spotkanie odbyło się w sobotę, tj: 27 września 2014 r (sobota) Aleje Jerozolimskie 181. 
Muszę Wam powiedzieć, że nie pierwszy raz jestem na Konferencji i za każdym razem organizatorka mnie zaskakuje - Katarzyna Dziubałka. Duży podziw i szacunek mam do niej za wytrwałość, kreatywność i chęć pomagania. . Za każdym razem jest coś innego i nowego, inni prelegenci, inne tematy, ale za każdym razem inspirująco i motywująco. 
BRAWO KASIU !!! 


Po kolei. 
Jako pierwszy wystąpił: Grzegorz Turniak, www.facebook.com/grzegorz.turniak?fref=ts który
mówił o "Towarzystwie wzajemnej adoracji".


W kolejności:
2. Anna Szubert-   www.facebook.com/anna.szubert.526?fref=ts " 4 razy O: odkryj, oszlifuj, opraw, opakuj. 4 kroki w kierunku silnej marki".


3. Monika Bałacińska:  www.facebook.com/Balacinska?fref=ts "Od niepozornej myśli do własnej firmy- historia drogi do sukcesu".


4. Celestyna D. Osiak: www.facebook.com/celestyna.osiak?fref=ts  "Biznes z duszą".


5. Aleksandra Frątczak- stylistka: www.facebook.com/aleksandra.fratczak.31?fref=ts  "Styl jest ważny". 


6. Ilona Adamska- Redaktor Naczelna IMPERIUM KOBIET :  www.facebook.com/iadamska?fref=ts "Jak osiągnąć sukces w tworzeniu własnej marki".


Z Iloną Adamsą i Agatą Węgrzyn- foto Ja. 

7. Jerzy Zientkowski: www.facebook.com/jerzy.zientkowski?fref=ts   "Pasja w 5 słowach".



Jest książka i jest autograf.

foto - Ja

foto- Ja

8. Marek Kowalczyk:  www.facebook.com/marekkowalczykwaw?fref=ts  "Od wizji do realizacji".


9. Danuta Tarpiłowska:   "Fenomen i tajemnica pasji". 




Katarzyna Dziubałka- organizatorka. 


Ilona Adamska. 

Foto pozostałych zdjęć wykonała https://www.facebook.com/uchwycone Uchwycone- Ewa Rykowska Fotografia. 

Dużo wyniosłam i nauczyłam się. Teraz tylko, aby spełniły się moje plany i marzenia muszę wdrożyć to, co usłyszałam i zapamiętałam. 
Pozdrowienia i całusy dla wszystkich =D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz