MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

czwartek, 16 października 2014

ENERGETYCZNIE I W CZERWIENI.

ENERGETYCZNIE I W CZERWIENI. 

Kolor czerwony, amarantowy a ostatnio bordowy chodzą za mną ostatnio krok w krok i nie chcą się odczepić. Jeszcze do niedawna nie lubiłam tych kolorów i uważałam, że źle w nich się prezentuję. Zresztą również źle  w nich się czułam, może dlatego, że kolory te bardzo rzucają si w oczy.... Wszystko zmieniło się jakieś pół roku temu. W tym momencie natomiast, nie wyobrażam sobie, abym na sobie nie miała choćby małego akcentu, np: kolczyków czy pomalowanych paznokci w którymś w tych kolorach. 


Dzisiejsza stylizacja to czyste szaleństwo, dużo wszystkiego a już na pewno dużo - czerwieni. 
Czerwień połączona z amarantem i pomarańczą w chusteczce pod szyją, dużo złotych pierścionków, srebrna torebka i buty na końcu też błyszczące.
Jak to się mówi- NA BOGATO . 
Jak Wam się podobam w takim wydaniu? Może jednak wolicie mnie elegancką i klasyczną. Ja w każdym razie postanowiłam się zabawić i dzisiejsza stylizacja jest tego dowodem. 













1. Kurtka: MOHITO
2. Bluzka  czerwona- TOP SECRET
3. Chustka pod szyję- H&M
4. Spodnie- NEW YORKER
5. Buty- CCC
6. Pierścionki- H&M
7. Torebka- DOROTHY PERKINS.
8. Amarantowy lakier- GOLDEN ROSE. 

1 komentarz:

  1. Całość bardzo mi się podoba - energetyczna czerwień, fajny wzór. Moje wrażenie psuje jedynie torebka - jakoś mi tu nie pasuje, ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń