MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

sobota, 11 października 2014

II POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS 2014 I POKAZ MODY MARKI- MYSARU.

II POLISH  BUSINESSWOMAN
 CONGRESS 2014 ROKU 
ORAZ POKAZ MODY MARKI- MYSARU. 

Z lekkim opóźnieniem nareszcie jest relacja z Kongresu. 
Kochani !!! Super, mega dobra impreza. Poznałam wielu cudownych ludzi, ludzi kreatywnych, ciepłych i  otwartych . Podczas Konferencji odbyło się dużo szkoleń, warsztatów i prelekcji, które miały na celu dostarczyć  informacji kobietom w biznesie. Kobietom, które już prowadzą własną działalność lub zamierzają ją dopiero otworzyć. W taki czy w inny sposób każda informacja jest niezbędna, w końcu po co uczyć się na własnych błędach jak można na cudzych....
W sali obok wystawcy mogli pokazać się ze swoim produktami i wyrobami. Na stoiskach branżowych można było dotknąć, zobaczyć, przymierzyć oraz podziwiać niepowtarzalne i wyjątkowe rzeczy. Unikatową, robioną tylko w pojedynczych egzemplarzach biżuterię, buty, torebki, ubrania. Oprócz dodatków, które kobiety uwielbiają i bez których nie wychodzą z domu można było wypróbować, ale przede wszystkim porozmawiać na temat pielęgnacji cery z kosmetyczkami . Ja osobiście skorzystałam z okazji i oczywiście poprawiłam sobie makijaż. Na stoiskach znajdowały się  tusze do rzęs, pomadki, cienie, lakiery oraz  olejki, płyny do kąpieli i wiele wiele innych.
Świat kobiecego wizerunku mamy za sobą, teraz świat wewnętrzny, czyli



coś, bez czego człowiek nie potrafi istnieć i żyć- jedzonko. Niektórzy ludzie i reklamy mówią,



 że szczęście zaczyna się od środka, więc i kilka zdań na ten temat. W czasie trwania Konferencji można było oczywiście porozmawiać z dietetykami, z kosztować owoców, spróbować naturalnego miodu oraz kupić "czekoladowy warsztat" . Z gorzkiej czekolady były zrobione klucze, śruby i nakrętki posypane kakao. Narzędzia wyglądały jakby były zardzewiałe, ale efekt odwrotny i jakie pyszne...
Coś dla domu, czyli wystój wnętrz- firany i kuchnia, łazianka itp.
 Firma. Osoby, które mają już swoją firmę, chcą ją reklamować i promować, do tego wyszkolić z różnych dziedzin swój personel pracowników, mogły rozmawiać z ludźmi od pijaru, szkoleniowcami i prelegentami.

Ale , ale dość pisania. Teraz chcę Wam pokazać i zaprezentować Polską markę - Mysaru www.facebook.com/pages/Mysaru/306616296116236?fref=ts

kontakt/zamówienia: ania@mysaru.pl/ kasia@mysaru.pl
Opis
Robimy to, co lubimy najbardziej - projektujemy takie ubrania dla kobiet, jakie same chcemy nosić. Nasza filozofia to minimalizm w kolorach czerni, bieli, różu i błękitu. Tworzymy bazę, do której każda kobieta może dodać coś od siebie. Udowadniamy, że minimalizm nie jest nudny. Jest kobiecy, intrygujący, wyjątkowy i ma klasę.
Nie jesteśmy Oversize.
Nie jesteśmy One Size.
Nie jesteśmy Unisex.
Jesteśmy Mysaru.
(źródło Fanpage strony)
O modelki  i ich makijaż zadbało Palladio Polska www.facebook.com/palladio24?fref=ts
Palladio Polska znana jest z serii kosmetyków do makijażu oraz produktów do pielęgnacji skóry wzbogaconej w zioła i witaminy. Od początku istnienia Palladio Polska skupia się na oferowaniu klientom kosmetyków z wysoką zawartością ziół i witamin.
(źródło- fanpage strony)
oraz fryzury  Akademia Berendowicz & Kublin Warszawa : www.facebook.com/ABKwarszawa?fref=ts
Salon fryzjerski, w którym każdego klienta traktuje się wyjątkowo. Nie ma tu miejsca na rutynę czy pośpiech.
Opis
AKADEMIA BERENDOWICZ & KUBLIN to sieć salonów fryzjerskich i akademia szkoleniowa. Jesteśmy kreatorami nowych trendów. Na co dzień współpracujemy z ekskluzywnymi magazynami mody. Głównymi stylistami naszego salonu w Warszawie są Emil Zawisza i Sebastian Kurowski, specjalizujący się w stylizacjach hair, beauty&fashion.
















Pozostałe fotki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz