MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

piątek, 28 czerwca 2013

POKAZ MARIUSZA PRZYBYLSKIEGO.

POKAZ 
MARIUSZA PRZYBYLSKIEGO.

26 czerwca 2013 r. odbył się w Warszawie w Teatrze Nowym pokaz Mariusza Przybylskiego, jesień- zima 2013/2014r, na który zostałam zaproszona. Kolekcja nazywała się GOLDEN LOVE, która  łączyła w sobie skrajności. 
Projektant połączył ze sobą ciepłe, miękkie i przytulne z czymś bardzo mrocznym i chłodnym. W przysłowiu "przeciwności się przyciągają" i tak jest i w tym przypadku. Wszystko ze sobą pięknie współgrało i pięknie się ze sobą prezentowało.


Jestem pod dużym wrażeniem nie tylko pięknych kreacji ale i samego pokazu.


W jesienno-zimowa kolekcji  w zdecydowanej części dominowała  czerń i granat. Dodatkiem ożywiającym całość kolekcję jest biel i srebro. Na wybiegu modelki  pojawiły się w grubych, mięsistych tkaninach, a także w lekkich i zwiewnych materiałach.
W kolekcji dominują proste, klasyczne formy, które nabierają charakteru za sprawą srebrnych nitów, transparentnych dodatków czy charakterystycznych połączeń materiałów o różnej fakturze.
Pokazem nie tylko były zachwycone panie, ale również panowie, bo i dla nich projektant przygotował stylizacje. 
Na pokazie można było zobaczyć m.in. Sebastian Karpiel- Bułecka, Michał Piróg, Tomasz Jacyków, Dorota Wróblewska, Tomasz Ciachorowski, Mateusz Damięcki, Marcin Bosak, Weronika Książkiewicz, Joanna Klimas i wiele, wiele innych.....

DLA PAŃ:








DLA PANÓW.




Te zdjęcia nie są moją własnością. Zaczerpnęłam je z : http://www.fakt.pl/Mariusz-Przybylski-kolekcja-jesien-zima-2013-2014,galeria,5948,1.html

 Tak w całej okazałości prezentował się wybieg dla modelek i modeli.  Foto już moje.

oraz filmiki, na które zapraszam do obejrzenia:



i jeszcze jeden:


NA KONIEC JA Z ALEKSANDRĄ SZCZĘSNĄ.




OGÓLNIE RZECZ BIORĄC- PRZEPIĘKNY POKAZ !!!! S U P E R  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz