MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

poniedziałek, 3 czerwca 2013

PIKNIK Z OKAZJI DNIA DZIECKA- RADOM 2013 R.

OJ TAK, TAK. 
TYM RAZEM NIE OBOK, ALE NA WYBIEGU!

To było ciekawe, ale i dla mnie odważne doświadczenie. Impreza była zorganizowana z okazji Dnia Dziecka w ramach pikniku naukowego w Radomiu na ulicy Żeromskiego. W programie było wiele atrakcji,  a wśród nich m.in, był pokaz mody w którym mogłam uczestniczyć.  Nareszcie wiem, jak modelki czują się przed pokazem, w trakcie jak i po. Przyznam się szczerze, że było to pierwsze moje takie doświadczenie i byłam trochę zestresowana. Ale do odważnych świat należy, a każde doświadczenie związane z modą przybliża mnie do mojego celu. Było SUPER! Pozdrowienia śle wszystkim i dziękuję za nowe wrażenia.


GALERIA ZDJĘĆ  I BACKSTAGE Z POKAZU.



 Emilia Wróbel


Modelka: OLA  BROŻNA

Modelka: PAULINA WŁODARCZYK: 

Modelka- ELIZA GÓRKA.

Modelka: Marta Machnio: www.facebook.com/marta.machnio.1




BACKSTAGE:





Z ALEKSANDRĄ SZCZĘSNĄ. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz