MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

niedziela, 24 stycznia 2016

SPOTKANIE BLOGEREK I MARKA VIRTUAL

SPOTKANIE BLOGEREK 
I MARKA VIRTUAL

6 grudnia 2015 roku obyło się mikołajkowe spotkanie radomskiej blogosfery. Przyszłyśmy wszystkie  z uśmiechem na twarzy a wyszłyśmy z tzw."bananem".  Dostałyśmy wszystkie super gadżety i niespodzianki, wychodząc z imprezy ledwo mogłyśmy je nieść.  Firmy sponsorskie przeszły same siebie, dlatego z małym opóźnieniem, ale koniecznie muszę opisać markę Virtual.
http://www.virtual-virtual.com/
 Piszę nie dlatego, że muszę, ale dlatego, że kosmetyki są bardzo dobre i wręcz idealnie do mnie pasują. To rzadko się zdarza, ale mówiąc szczerze trafili fartem w dziesiątkę!!!

Zatem po kolei:
1. Dwa lakiery do paznokci w bardzo modnych kolorach: bordo i niebieski.


Lakiery długo utrzymują się na paznokciach i idealnie pokrywają płytkę paznokcia.


2. Perłowy cień do oczu w kolorze beżu. Idealnie współgra z każdym moim cieniem. Stosuję go zawsze w wewnętrznych kącikach oczu uzupełniając go innym kolorem oraz na górną powiekę. Beż to kolor uniwersalny, pasuję do koloru zielonego, niebieskiego, fioletowego, w takich odcieniach zawsze maluję sobie swoje oczy.

3. Konturówka (kredka) do ust numer 14 :) Na ustach już wypróbowałam, na oczach jeszcze nie. Kolor bardzo uniwersalny, jaką bym nie położyła pomadkę czy błyszczyk fajnie się zgrywa z innymi kolorami tak, że nie widać różnicy. Stosując konturówkę mój błyszczyk dłużej utrzymuje się na ustach.


4. Pomadka numer 35 LIPSTICK LONG LASTING. Kolor różowy bardzo zbliżony do naturalnego koloru ust. W tym przypadku od razu pomadkę zabrała mi moja córka i ona jej używa. Usta nie tylko fajnie wyglądają, ale również długo są nawilżone i trwałe w kolor. Od mojej córki punktacja przyznana 10/10.


5. VIRTUAL POWDER. Jest to puder brązujący, idealnie podkreśla policzki i rysy twarzy. Myślę, że super sprawdzi się latem. Puder jest przeznaczony do każdego rodzaju cery, zapewnia długotrwały efekt świeżości oraz pięknie wygładza cerę.

6. Róż prasowany numer 9. Jest to róż, który idealnie współgrał z moją cerą, poza tym nie tylko stosuję go na policzki ale również na powieki zamiast cienia. Róż jest aksamitny, bezparabenowy, idealnie podkreśla i modeluje rysy mojej twarzy.



7. Perłowy błyszczyk do ust w kolorze różowym. VIRTUAL METALLIC COLLECTION LIP GLASS.   Numer jeden w mojej kosmetyczne!!! Uwielbiam perłę, ponieważ optycznie ona powiększa usta, a poza tym kolor i nawilżenie  długo się utrzymuje. POLECAM :D





Z czystym sumieniem POLECAM!!! a sponsorowi BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :D
http://www.virtual-virtual.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz