MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

czwartek, 5 listopada 2015

KLASYKA NIE JEST NUDNA.

KLASYKA NIE JEST NUDNA. 

Klasyka to mój styl, co niektórzy twierdzą, ze to nuda i że nie ma w tym nic ciekawego. Dla mnie osobiście klasyka to szyk, klasa i elegancja. W stylu tym może chodzić każdy, poza tym może być bazą do tworzenia innych stylizacji. Można świetnie połączyć styl klasyczny ze sportowym, romantycznym czy teraz bardzo modnym BOHO. Klasyczną sukienkę połączysz z kurtką ramoneską z frędzlami i wyglądasz modnie i wystrzałowo. 


W piątek 30 października miałam okazję być na pokazie Dagmary Michalik na sezon jesień/ zima 2015 w Pup Up Story Plac Unii w Warszawie. Dagmara przedstawiła klasyczną kolekcję i wcale ona nie była nudna. Wprost przeciwnie, 



pokazała jesienne i zimowe barwy od złotego, srebrnego, czarnego, szarego, czerwonego do fioletowego.  Fasony idealnie podkreślały kobiecą sylwetkę i talię. Każda z Pań będzie wyglądać wyjątkowo i bardzo kobieco w kreacjach od Dagmary Michalik. 

















Coco Chanel mawiała "Moda przemija, styl pozostaje" . Klasyka nigdzie nie wyjdzie  z mody, jest ponadczasowa i zawsze modna, odnajdzie się w każdej sytuacji. Tak mogę skwitować pokaz Dagmary Michalik. Dla mnie SUPER, wielkie GRATULACJE. 

Galeria zdjęć z pokazu:
ŻORA KOROLYOV- tancerz.

ANNA DEC- prezenterka. 

LIDIA KOPANIA.

ANNA "YOUYA" JUJKA. 

MONIKA ZAMACHOWSKA Z CÓRKĄ. 

RODZINA. 

DAGMARA MICHALIK I EWA PACUŁA.

DAGMARA MICHALIK.





2 komentarze:

  1. Bardzo dobre fotki, fajnie pokazałaś ten pokaz, niestety ja nie zostałam obdarowana poduszką. Co do ciuszków, mnie bardzo podobała się czerwona sukienka i czerwona spódnica, bluzy ze złotym printem też pasują praktycznie każdej dziewczynie i tej co ma 20 lat i tej co ma 45. Daga stworzyła idealną kolekcję, opartą na klasyce, którą można teraz dowolnie interpretować, postawiła na dobre tkaniny. Pozdrawiam. http://babooshka1963.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, klasyka jest ponadczasowa i bardzo uniwersalna. Dla każdego i w każdym wieku :)

      Usuń