MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

środa, 18 listopada 2015

FASHION WEEK POLAND JESIEŃ 2015

FASHION WEEK POLAND JESIEŃ 2015

W tym roku po raz pierwszy dostałam akredytację na 13 edycję FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.To jedyna taka duża impreza modowa w Polsce, która spełnia wymogi światowych tygodni mody. Fashion Week odbywa się 2 razy do roku, na wiosnę i na jesień. Wiosną projektanci prezentują swoje kolekcje na jesień, a jesienią kolekcje wiosenne. Bywałam na wcześniejszych edycjach, ale na innych zasadach.  Aby móc być na największej imprezie modowej w Polsce brałam udział w licznych konkursach, i o dziwo udawało mi się wygrywać zaproszenia. Były to raczej pojedyncze wejściówki, ale nie mogło mnie tam nie być. Do realizacji marzeń powinno się dążyć, o akredytację starałam się od 4 edycji, ale niestety nie dostawałam. W tej edycji się udało. Dlatego wiem , że jak się czegoś bardzo pragnie i dąży do realizacji swoich planów i marzeń,  to się to ma :) Cel, praca i konsekwencja. 


 Dzięki akredytacji, którą dostałam mogłam podziwiać przez 4 dni wszystkie pokazy i być w showroomie, na backstagu i w press roomie, gdzie odbywały się konferencje z projektantami. Z przyczyn niezależnych ode mnie,  niestety byłam tylko w piątek.


Impreza przyciągnęła wyjątkowych projektantów, którzy zaprezentowali i pokazali "co w duszy im gra". Jedne kolekcje bardziej, inne mniej mi się podobały. Podczas 13 edycji  FashionPhilosophy Fashion Week Poland mogliśmy oglądać kolekcje


Natalii Jaroszewskiej, Joanny Kędziorek, Violi Piekut, Violi Śpiechowicz, Jacob Birge Vision czy otwierającego Galę pokaz Jerzego Andrzejaka. Wśród zaproszonych zagranicznych gość mogliśmy oglądać kolekcję : Moda Lisboa czy Fashionclash Maastricht.

W czwartek pierwszego dnia Fashion Week Poland została otwarta wystawa fotografii "ACROSS POLAND WITH BEST FASHION ILLUSTRATION Fall 2015- Spring 2016" . 48 artystów, 115 najlepszych ilustracji mody.









Przybliżę Wam kilka pokazów, które miały miejsce w piątek.

SHOWROOM:12:00 / 21:00
STUDIO:13.00 – ZUZANNA KWAPISZ
14.00 – MARTA KUSZYŃSKA
15.00 – KOMBOKOLOR
DESIGNER AVENUE:16.00 – VIOLA PIEKUT
17.00 – TUNDRA FASHIONLOGIC
18.00 – jarosław e w e r t
19.00 – ODIO X PIECZARKOWSKI
20.00 – VIOLA ŚPIECHOWICZ
21.00 – KĘDZIOREK
22.00 – JACOB BIRGE VISION (ze specjalnym udziałem uczestników Top Model)

VIOLA PIEKUT.











TUNDRA FASHIONLOGIC.











ODIO X PIECZARKOWSKI. 










VIOLA ŚPIECHOWICZ.




JACOB BIRGE VISION.





FOTO:  Pasarella Photography
Przybyło mnóstwo ludzi, którzy kochają i interesują się modą. Czasami podczas pokazów brakowało miejsca na widowni, aby móc usiąść, obejrzeć i zrobić dobre zdjęcie. W showroomie ledwo można było się przecisnąć przez tłum oglądających i kupujących. Udało mi się kupić książkę Jerzego Antkowiaka, projektanta i stylisty, który w tym roku otworzył swoim pokazem Galę FashionPhilosophy Fashion Week Poland. W showroomie promował Pan Jerzy książkę, którą napisał przy współpracy z Agnieszką I. Janas "Niegrzeczny chłopiec polskiej mody". Mnie udałą się książkę kupić i dostać autograf. Oprócz książki mam jeszcze jedną zdobycz i jest to torebka. Pokaże ją Wam w innym poście.



 W każdym razie było super i już nie mogę się doczekać kolejnej wiosennej edycji. Do zobaczenia w przyszłym roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz