MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

poniedziałek, 28 lipca 2014

SPORTOWO I NA LUZIE.

LUZ I WYGODA.
Dzisiaj zrzuciłam sukienkę i spódnicę oraz szpilki na rzecz czegoś wygodnego i w stylu sportowym. 
Wyjazd rodzinny zobowiązuje, aby nadążyć i nie narzekać, że bolą nogi. Pojechaliśmy do Bałtowa, hektarów sporo do zwiedzania, to i strój musiał być odpowiedni. 


Postawiłam na różne odcienie zieleni. Połączyłam zielony z pistacjowym, przełamałam kolorem morskim i żeby nie było nudno
trampki mocno niebieskie. Koniecznie biżuteria : bransoletki i kolczyki kolorowe (oczywiście koniecznie z domieszką koloru różowego i czerwonego- to moje ostatnio ulubione barwy ). Paznokcie miałam pomalowane w 3 kolorach: maliny, mocno niebieskiego i zielonego.















1. Koszulka...... (nie pamiętam)
2. Spodnie- MOHITO
3. Trampki- Wishot Vintage
4. Torebka  i okulary - CCC
5. Kolczyki- Kita Lolita www.facebook.com/kitalolita?fref=ts
6. Bransoletki... (nie pamiętam). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz