MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

PASJA DO MODY.

Pasja do mody
 może być wielką przygodą,
 zabawą i ciężką pracą.

Tak, tak, wiem co piszę. To nie tylko zabawa, przebieranie się, ale również kreatywność, pomysłowość i co się z tym wiąże ciężka praca. Za każdym razem inna stylizacja, inne miejsce sesji fotograficznej, fryzjer, wizażystka i kilka godzin zdjęć. Ktoś, kto nigdy nie miał z tym do czynienia, nie ma zielonego pojęcia ile trzeba w to włożyć pracy.


Gdy nie pasuje jedna rzecz, zawsze można zastąpić ją inną. Mamy w życiu wybór, czy chcemy spełnić swoje marzenia, czy schować je głęboko i narzekać, że nic nie wychodzi. To od nas zależy czy się spełnią, czy nie!.

 W końcu każdy może próbować swoich sił, ale po co, najlepiej od razu skrytykować, albo udawać, że nic się nie wie na ten temat. Najlepiej śmiać się za plecami i wytykać palcami. Sęk w tym, że osoby, które w swoim życiu nie wiele osiągnęły, bo np:  im się nie chce, najwięcej mają do powiedzenia.
DOŚĆ NARZEKANIA.
Lubię to co robię, od dawna to była moja pasja  i w tym momencie mogą ją realizować. Zawsze lubiłam się przebierać i wszystko musiało do siebie pasować. Preferuję eleganckie stylizacje i  w nich najlepiej się czuję.  
Jeśli się kocha, to co się robi - to  ciężka praca sprawia nie tylko przyjemność ale i satysfakcje. Nie ma nic gorszego, niż to, kiedy wykonuję się pracę, której się nienawidzi.
PS. Jak byłam nastolatką, pierwszą moją osobą, którą zawsze stylizowałam była moja babcia. Zawsze przychodziła i pytała się mnie czy dobrze wygląda. No cóż, babcia często musiała się przebierać. Teraz mogą ją tylko WSPOMINAĆ. 
















OLU! BARDZO DZIĘKUJĘ ZA SUPER FOTY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz