MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

wtorek, 23 kwietnia 2013

DŁUGA SPÓDNICA.

JEDNYM Z TRENDÓW WIOSNY I LATA JEST
- DŁUGA SPÓDNICA.
 Kochani. 
Nie macie pojęcia jak trudno kupić spódnicę w swoim rozmiarze.
Niestety lub stety mam rozmiar 36 i figurę klepsydry. Na pierwszy rzut SUPER , ale niespodzianka dla tych co myślą, że to takie proste. Przeszłam wzdłuż i wszerz całą naszą radomską galerię. I co? Myślicie , że miałam wybór. BŁĄD!!!! Wszystko nie pasowało, albo za duże w pasie, albo za długie, no i do tego mój kolor, który chciałam sobie zafundować- wykupiony. SZAŁ ZŁOŚCI!!




No, ale po 2 godzinach znalazłam- UDAŁO SIĘ!!! Znalazłam ją 
w  RESERVED :
Długą spódnicę można nosić na różne sposoby. Ta wersja jest bardziej na spacer, zakupy czy spotkanie ze znajomymi. Ja wybrałam się w odwiedziny do przyjaciółki, a później byłyśmy na spacerze. 

OPIS STYLIZACJI:
1. Kurtka dżinsowa- w mojej szafie jest już kilka lat.
4. Buty -baleriny z ćwiekami z tyłu- MOHITO: http://mohito.pl/pl/dynamic/product/398/%23398
5. Torebka na długim pasku z ćwiekami- CCC: http://www.ccc.eu/pl/bags/catalog/all/312923
6. Kominy kupiłam nad morzem będąc na wakacjach.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz