MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

piątek, 12 października 2012

Zaczynam.



Witam wszystkich.
Nazywam się Emilia Wróbel i pochodzę z Radomia. Długo nie miałam odwagi, aby zacząć pisać, ale dzisiaj i w tym momencie moja odwaga weszła w zenit i o to własnie nastał ten moment. PISZĘ....
Do odważnych i głupich świat należy.
Moda jest moją pasją i hobby od dawna. Zawsze lubiłam się przebierać i bawić się modą. Od zawsze interesowały mnie pokazy mody, makijaże, fryzury i wszystko to, aby wyglądać pięknie. To nie jest próżność, to jest dbanie o siebie.

COCO CHANEL  "Nie ma brzydkich kobiet, są tylko kobiety zaniedbane".
Chcesz dobrze czuć się w swojej skórze w środku i na zewnątrz- zacznij dbać o siebie.

Moda to moja miłość do tego stopnia, że w tym roku (2012) ukończyłam krakowską szkołę Artystyczna Alternatywa o kierunku- stylizacja i kreowanie wizerunku. Jestem stylistką. Zawsze służę radą i pomocą.
Pozdrawiam wszystkich, życzę miłej i interesującej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz