MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

niedziela, 28 października 2012

RADOM- STYLE& FUN FASHION SHOW.

Witam.
W piątek byłam na super imprezie. STYLE & FUN fashion show- GALERIA SŁONECZNA- Radom.
Organizatorem było BEYOND STUDIO z Radomia. Uważam, że całość była przygotowana w profesjonalny sposób. Pokaz trwał od godz. 17.00 do 22.30. Nie mogłam oderwać oczu od pięknych stylizacji (no i oczywiście od pięknych modelek i MODELI!!). Całość poprowadził Krzysztof Ibisz a gwiazdą pokazu była Ewelina Rydzyńska (stylistka wielu sławnych gwiazd). Miałam okazje i możliwość poznania i przyglądania się pracy Eweliny. Pomagałam przy tworzeniu stylizacji, które później były omawiane na wybiegu.


Krzysztof Ibisz to mężczyzna z klasą, pewny siebie i w 100% profesjonalista.
Ewelina Rydzyńska oprócz miłego i pogodnego usposobienia do ludzi, to również klasa i profesjonalizm.

MISS POLSKI 2011 R. -ANGELIKA OGRYZEK. Bił od niej jakiś spokój i harmonia. Piękna dziewczyna.
BIBA z XFactora- moc i siła jest w nim.Chodzące ADHD. Miły i bardzo wesoły chłopak. Życzę mu wszystkiego najlepszego. 


OPIS STYLIZACJI.
Ubrana na pokaz byłam w pomarańczową koszulę, komin w panterkę, czarne spodnie i buty na koturnie.
Torebka brązowa pikowana -to jeden z hitów jesieni, kurtka zielona, która w połączeniu z brązem i pomarańczem pięknie się komponowała. 


POZDRAWIAM WSZYSTKICH.

P.S. Więcej zdjęć z pokazu na stronie Galerii Słonecznej- Radom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz