MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

czwartek, 1 października 2015

DARCZYŃCY I ICH NIESPODZIANKI, CZYLI SPOTKANIE RADOMSKIEJ BLOGOSFERY.

DARCZYŃCY I ICH NIESPODZIANKI, CZYLI SPOTKANIE RADOMSKIEJ BLOGOSFERY.

Witajcie.
Przyszedł czas i pora, by zdradzić Wam wszystkim jakie niespodzianki dostałyśmy podczas spotkania radomskich blogerek, które miało miejsce 18.09.2015. 
Jeśli ktoś ominął lub nie zauważył posta dotyczącego spotkania radomskiej blogosfery to podaję namiary na relację: http://fashionandstyle-emiliawrobel.blogspot.com/2015/09/hallo-radom-i-wsze-integracyjne.html#more . 
Niespodzianek było tak dużo, że nie wiadomo od czego zacząć, a przede wszystkim, nie można nikogo pominąć. Jesteśmy wszystkie bardzo wdzięczne za to, że sponsorzy nam zaufali i tak hojnie nas obdarowali.


Torba wypchana po brzegi, a w niej między innymi:


COŚ DLA CIAŁA I UMYSŁU.
Ten prezent działa w dwie strony ;)

- Sexi bielizna oraz buteleczka feromonów "Spanish Fly" od Sex Shop Pleasure Cat
 http://shop-pleasure.cat/ Czarna koszulka i białe stringi, rozmiar trafiony w DYCHĘ ;) leży wszystko idealnie ;) a do tego ten zapach hmmm na męża działa ;) :)


COŚ DLA UMYSŁU:

- Książki, a było ich aż trzy, jedna dla dzieci, dwie pozostałe dla mnie.  Przeczytałam i przejrzałam od razu. Są niesamowite. 
Pierwsza z nich to: ZWIERZAKI POCIESZAKI, która została napisana przez polskie blogerki z myślą o chorych dzieciach. Dzieciaki walczą o zdrowie i żeby umilić im czekanie na badaniach i długie leżenie w łóżkach szpitalnych czy domowych, specjalnie dla nich została napisana właśnie ta książka. Tym bardziej, że dochód ze sprzedaży książki jest przekazany na fundację, która daje pieniążki na leczenie. Bajeczki czyta się bardzo fajnie a do tego jeszcze można zamówić sobie zwierzątko z książki, które można sobie uszyć. Coś niesamowitego.


Dwie kolejne, tak jak wspomniałam to książki typowo dla kobiet i o kobietach.
"Fitness dla Kobiet" Paulina Bernatek- Brzózka i Tomasz Brzózka. 


To, że jestem szczupła nie zwalnia mnie wcale od ćwiczeń, wprost  przeciwnie. By zachować zgrabne i jędrne ciało powinnam szczególnie o nie zadbać. W książce oprócz ćwiczeń znajdziecie diety, słowniczek i kilka przepisów kulinarnych lekkich i łatwych w przygotowaniu oraz płytę DVD.
Bardzo fajna książka, zatem do dzieła !!! Będę ćwiczyć :)

"Piękne ramiona i biust" Piękno, zdrowie relaks.
To wyjątkowy poradnik. Często ćwiczymy nogi, pośladki i brzuch, zapominając o jeszcze innych bardzo ważnych częściach ciała kobiecej sylwetki. Piersi i ramiona są tak samo  ważne, przez co i bardzo wyjątkowe. Nie tylko nasza sylwetka pięknie się prezentuje, ale również czujemy się bardziej seksowne.
Obie książki dostałyśmy od sklepu z odżywkami i suplementami "MOCARNI" http://mocarni.pl/    mieszczącego się w Radomiu przy ul. Słowackiego 10.


Teoria, teorią, ale czas zacząć ćwiczyć. W mojej torbie również znalazł się tygodniowy karnet do siłowni POP GYM  http://www.popgym.pl/  . Nie ma już wymówek, idę ćwiczyć!!!


W  torbie znalazłam również kurs ESKK: http://eskk.pl/ . Kurs fotografii cyfrowej. W mojej branży bardzo potrzebny. Będę mogła nauczyć się jak fachowo i profesjonalnie zrobić idealne zdjęcie. =D



COŚ DLA CIAŁA:

Kolejnym sponsorem, który przygotował dla nas wyjątkowe niespodzianki to  SHINTAI DAY SPAhttp://www.shintai.com.pl/ Wszystkie blogerki dostały zaproszenie na masaż i konsultację kosmetyczną a ja jeszcze dodatkowo wylosowałam zabieg " Regeneracja włosów" :) Wyjdę nie tylko zrelaksowana ale również z pięknymi włosami. SUPER.



W osobnym poście opiszę dokładnie oba zabiegi. Czy faktycznie moje włosy będą wyglądać zdrowo i lśniąco oraz czy podczas masażu, zapomnę na moment o swoich jakiś małych problemach.

GADŻETY:
Najbardziej spodobał mi się kubek termiczny. Teraz jest zawsze przy mnie blisko. Ma super napis, gdy tylko patrzę na niego od razu mówię do męża " Do pracy, ja mam wolne!!!" haha =D
Kubek ufundował sklep GSM ELEKTROGSM: http://www.electrogsm.pl/



Oprócz tego dostałyśmy :


Kubek dla dzieci z kolorowymi kredkami od portalu VITWOMAN.PL http://vitwoman.pl/


Długopisy od GIFTPOL.PL http://www.giftpol.pl/

KOSMETYKI.
Na koniec zostawiłam kosmetyki, dużo kosmetyków. Gdy przyszłam do domu od razu był podział. Dla niewtajemniczonych- mam córkę piętnastoletnią, która już zaczęła się malować, no i skubnęła mi parę rzeczy ;) Na temat kosmetyków będę pisała w kolejnym poście, ponieważ każdy z nich zasługuję na parę słów.
Torbę z niespodzianką dostałyśmy od Drogerii Natura  http://www.drogerienatura.pl/




Wszystkim sponsorom i mediom bardzo, bardzo dziękujemy. I LOVE YOU.  <3

Portal dla kobiet VitWomanradomski portal dla kobiet eRadomiankiportal radomski RadomiaczekRadio Plus 90,7 ,Sklep z odżywkami i suplementami MocarniSklep ElectroGSMDrogeria Internetowa Pleasure.Cat Sklep internetowy PinkDrink.pl – gadżety, zabawy, prezenty na wieczór panieńskiPop Gym Fitness Club RadomDrogerie Natura,ESKK- kursy językowe, zawodowe i hobbystyczneShintai Day SpaPills-Rank.pl Niezależny Ranking Suplementów DietyEkologiczne kosmetyki Eko i BioSklep z odzieżą dziecięcą Cool KidsPortal TrustedCosmeticsGiftPol Topowe Gadżety ReklamoweImperium KobietFotograf Krzysztof KwiecińskiMaskotki z rysunków dzieciZwierzaki Pocieszaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz