MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

wtorek, 11 listopada 2014

JESIENNIE.

JESIENNIE. 

Nie mogę powiedzieć, że jesień należy do mojej ulubionej pory roku. Jest zawsze deszczowo, zimno, szaro i ponuro. W tym roku natomiast muszę powiedzieć, coś zupełnie odwrotnego!!!  Jesień nas rozpieszcza ciepłem i słońcem. Prawdziwa Polska Złota Jesień.  Kolory są cudowne, intensywne,  od żółtej, poprzez pomarańczową, czerwoną, fioletową aż do brązowej barwy. Jestem zachwycona i pogodą i kolorami. 


W swojej stylizacji postawiłam właśnie na kolory jesieni, zresztą, co tu ukrywać, widać- jestem typem (TYP URODY) jesienno-letnim. Zarówno będą do mnie pasować kolory jesieni ( w większości) jak i lata, czyli w tonacji ciepłej i zimnej- do koloru, do wyboru (wcześniej należy jednak przeprowadzić analizę kolorystyczną). 

Kratka, to jeden z trendów jesiennych  i 


Musicie wiedzieć, że jeśli macie na jednej partii sylwetki kratkę, w tym przypadku jest to spódnica, to na górę należy założyć bluzkę, czy koszulę "spokojną", czyli bez żadnych wzorów.
 Ktoś może powiedzieć, że nie mam racji, że na górze też może być wzór, oczywiście, że może, pod warunkiem, że będzie w tym przypadku jeden z kolorów ze spódnicy i że ktoś lubi dużo wszystkiego. Moda jest zabawą, ale trzeba pamiętać, że jest dopełnieniem nas a nie odwrotnie. 


1. Fioletowa bluzka- MOHITO
2. Koszula w kolorze pudrowego różu pod bluzką- RESERVED.
3. Spódnica w kratkę: NEW YORKER.
4. Długie czarne kozaki: CENTRO.
5. Czerwona torebka: CCC
6. Złota biżuteria: bransoletka (łańcuch), kolczyki i pierścionek- hmmm nie pamiętam- NO MANE.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz