MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

wtorek, 9 września 2014

AMARANTOWA TOREBKA.

AMARANTOWA TOREBKA

Prosto i klasycznie, ale za to z  mocnym akcentem.  

Jedna stylizacja dwa miejsca. 
1. Miejskie uliczki: wystawa malarstwa Pani Anny Marii Iwańskiej "Myśli", która miała miejsce w Galerii Łaźnia Radom oraz godzinę później rzeźby Sylwestra Ambroziaka. Obie te wystawy są piękne i dają możliwość oglądającemu zastanowić się nad otaczającym nas światem i ludźmi.  Refleksja nad światem, życiem, uczuciami oraz myślami, które w naszej głowie ciągle krążą i krążą..... wracają i odlatuj.... są tajemnicze, czasami groźne ale często też piękne i kolorowe....... 
2. Mój ogród i po południe spędzone w rodzinnym gronie. 


 Sukienka kremowa ze złotą nitką firmy 


RESERVED, do tego szpilki w kolorze nude. Stylizacja, aby nie wydawała się na nudną jako dodatek wybrałam mocny akcet- torebka w kolorze amarantowym marki BAGCYL  www.facebook.com/bagcyl?fref=ts. Torebkę nabyłam podczas Targów Mody i Designu w Warszawie, na których również prowadziłam szkolenie z Dress Codu, czyli kodeksu ubierania się do pracy. Zobaczcie jeszcze raz http://fashionandstyle-emiliawrobel.blogspot.com/2014/09/targi-mody-i-designu-kreatywnosc-i-pasja.html#more 
oraz piękne czerwono- czarne kolczyki wykonane motodą SUDASZ - SARASWATI Karolina Urynowicz- Krzywieckawww.facebook.com/saraswati.karolinaurynowicz

Obie projektantki polecam, są młode, kreatywne i na pewno bardzo uzdolnione. 















4 komentarze:

  1. Całość bardzo mi się podoba. Super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look, licznie Emilko wyglądasz w tej sukience, a kolor torebki wymiata :) Już mi się maniactwo torebkowe odzywa i już bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, bez skromności ;) kolor jest niesamowity. Jak ją zobaczyłam stwierdziłam, że od razu muszę ją mieć =D

      Usuń