MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

czwartek, 7 sierpnia 2014

GOLDEN ROSE.

SPOTKANIE BLOGEREK I GOLDEN ROSE.

Hej. Zaczynam przedstawianie sponsorów i firm, które były na Letnim Spotkaniu Blogerek Jedną z nich była  firma Golden Rose, która ma swoje stoisko w Galerii Słoneczna na I-szym piętrze obok sklepu z bielizną -Triumph. www.facebook.com/golden.rose.9634?fref=ts
Ta firma akurat jest mi bliska, ponieważ kiedyś pracowałam w Goldenie i znam doskonale te kosmetyki. 
Muszę powiedzieć, że jakość względem do ceny- jest bardzo dobra. 
Za nieduże pieniądze można mieć fajną kolorówkę. 


W mojej reklamówce miałam: pilnik do paznokci, lakier w odcieniu



różowym nr.17, utwardzacz do lakieru- matte top coat oraz pomadkę do ust- velvet matte nr. 03 w kolorze naturalnego brązu. 


Chcę Wam powiedzieć, że lakier super rozprowadza się na paznokciach, gruby pędzelek umożliwia szybkie i łatwe nałożenie lakieru. Na wykończenie nałożyłam utwardzacz lakieru, on również fajnie zmatowił lakier no i co najbardziej mi się podobało, to to, że po kilku sekundach miałam już suche paznokcie.
 REWELACJA !!!  Polecam !!!
















2 komentarze:

  1. Ten matowy top jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak !!! 3 w jednym- utwardza, matuje i przyśpiesza schnięcie lakieru. SUPER !!!

      Usuń