MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

niedziela, 6 kwietnia 2014

/Warsaw Fashion Weekend Bilioneurobab 2014 R.

POKAZ - DAVID ANDERSEN.

Warsaw Fashion Weekend Bilioneurobab to jedna z największych imprez modowych w kraju. Mogłam i ja tam być, wygrywając w konkursie zaproszenie. Nie mogłam natomiast z różnych przyczyn uczestniczyć w całym weekendzie, ale byłam w piątek . Oto moja recenzja z pokazów w których uczestniczyłam. 
Byłam na dwóch pokazach. Pierwszy z nich to pokaz - Davida Andersen, drugi to pokaz Macieja Zienia. 
Po kolei =D 



DAVID ANDERSEN: duński design. 
Kolekcja piękna i bardzo kobieca. Kolekcja Davida to ukłon w stronę starego, mrocznego Hollywood. 

Kreacje godne czerwonego dywanu, koronkowe małe czarne, skórzane sukienki w stylu lat 90, asymetria , blask cekinów, modne złote obroże wokół szyi to wszystko można było podziwiać. Super . 





















Jutro kolejna relacja, tym razem z pokazu Macieja Zienia :)
Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz