MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

wtorek, 7 stycznia 2014

MODNE TOREBKI NA SEZON WIOSNA LATO 2014 R.

PRZEGLĄD NAJMODNIEJSZYCH TOREBEK 
WIOSNA LATO 2014 R. 

 Torebka to istotna i praktycznie najważniejsza część naszej stylizacji. Można  w niej znaleźć praktycznie wszystko, czego tylko dusza zapragnie. Najdziwniejszą rzecz, jaką ja posiadałam w swojej torebce, to śrubokręt, który służył mi za kluczyk do stacyjki samochodowej. Dziwne ale prawdziwe, miałam zepsutą stacyjkę w samochodzie i musiałam sobie jakoś radzić. :)
A tak a propo- wracając do tematu.

CHANEL

 Królować będzie czerń i biel, ale obok nich pojawiać się będą mocne i pastelowe kolory.


 Odstawiamy duże torby na rzecz średniej i małej, najlepiej trzymać ją w ręku zgięte w pół. 
Jeśli jednak nie torba to zainwestuj  w plecak, będziesz wyglądała oryginalnie i modnie :)


BALENCIAGA


BALENCIAGA.

                                                                       Céline

Céline

CHANEL.

Chloé

DOLCE & GABBANA

DOLCE & GABBANA

FENDI

FENDI

GIVENCHY

GUCCI

GUCCI

MIU MIU

MIU MIU

MIU MIU

MIU MIU

CHANEL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz