MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

sobota, 19 października 2013

ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC.

ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC.

Wczoraj byłam w Łodzi na Fashionpsyholopsy Fashion Week Poland. Jest to jedna z największych imprez modowych w Polsce. Pokazy rozpoczęły się już od 15.10 i potrwają włącznie do 20.10.2013 r. W sumie zaprezentuje się około 50 różnych projektantów. Jedni po raz pierwszy,  inni to już tzw "starzy" bywalcy. Aby być na Fasshion Weeku można było kupić bilety, albo tak jak ja - wziąć  udział w konkursach. Osobiście wolę taką wersję, bo na zaproszenie  zapracowałam i zasłużyłam i z tego powodu jest z siebie zadowolona. Mnie najbardziej zależało aby właśnie pokaz Łukasz Jemioła zobaczyć i udało się. W konkursie zostałam jedną z wielu wyróżnioną i dostałam zaproszenie na ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC.


Kochani. Pokaz był przepiękny. Łukasz tworząc 
swoją kolekcję inspirował się postaciami z kreskówek, takimi jak: SUPERMEN, BATMAN. KRÓLIK BUGS czy STRUŚ PĘDZIWIATR. Cała kolekcje oddaje klimat, nie jest przerysowana ale z klasą i  na czasie, tzw.miejski szyk.  Cała kolekcja była utrzymana w kolorach:  czarnym, szarym, białym i czerwonym.  
Nie ma co więcej pisać, ja osobiście jestem na TAK, teraz  zapraszam do obejrzenia galerii: =D



















PROJEKTANT - ŁUKASZ JEMIOŁ :  www.facebook.com/LukaszJemiol



ZAPROSZENI GOŚCIE : Dorota Wróblewska, Tomasz Jacyków, Agnieszka Jastrzębska, Ilona Felicjańska, Joanna Horodyńska, Łukasz Jakóbiak oraz JA ;) i inni....






BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ZAPROSZENIE I ŻYCZĘ WIELU, WIELU SUKCESÓW. 
Inne informacje na temat pokazu Łukasza możecie poczytać na: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz