MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

piątek, 9 sierpnia 2013

KOMBINEZON.

KOMBINEZON- 
BLACK AND RED.

Witajcie kochani.
Od jakiegoś już czasu chodziłam po Radomiu w poszukiwaniu fajnych i modnych rzeczy. Przyzwyczailiśmy się, że najszybciej można wszystko kupić w Centrach Handlowych i chyba trochę zapomnieliśmy, że pełno jest innych butików i secondhandów w naszym małym mieście. Buszując po radomskich sklepach z odzieżą natrafiłam na seconhand, niby mały i niepozorny ale jakie fajne rzeczy w nim znalazłam.
"TWÓJ STYL" www.facebook.com/pages/TWÓJ-STYL/207368049411992?fref=ts, bo tak się nazywa i o nim mowa, dużo tam fajnych rzeczy i nowych i używanych. Przeszukując wieszaki natrafiłam na bardzo modny w tym sezonie kombinezon, który mnie urzekł. 



KOMBINEZON- marki GEORGE http://direct.asda.com/george/clothing/10,default,sc.html- sklep internetowy, ale po co czekać
kiedy i szybko i tanio można iść do TWOJEGO STYLU w Radomiu i tam znajdziesz tyle ciekawych rzeczy.
Do stylizacji założyłam czerwone szpilki KAZAR - http://www.kazar.pl/ oraz przewiązałam talię czerwoną szarfą. 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz