MOTTO.

"Moda przemija, styl pozostaje" Coco Chanel.

poniedziałek, 21 stycznia 2013

KOLOROWO.

W KOLORACH JESIENI- KOLOROWE WSPOMNIENIA.

Za oknem biel i tylko biel a ja pragnę kolorów w przyrodzie!!! Chyba chce już wiosny i ciepła!!!
  W tej stylizacji jak i w przyrodzie znajdziecie wszystkie kolory, które uwielbiam. Z analizy kolorystycznej wynika, że jestem łagodną jesienią, czyli pasują do mnie częściowo kolory jesieni i częściowo lata.

Fiolety i borda  to trudne kolor ze względu na to, że mogą postarzać, pogłębiać sińce pod oczami czy uwydatniać rozszerzone naczynia krwionośne (pajączki) na twarzy, nosie i policzkach. Najlepiej kolory te dodawać do stylizacji jako dodatki (paski, torebki, rękawiczki itp).  Ja jednak bardzo lubię ten golf, dlatego moja propozycja stylizacyjna z jego udziałem.

W golfach mogą chodzić osoby szczupłe z niedużymi piersiami, kobiety o puszystych rozmiarach wyglądają niekorzystnie. 



OPIS STYLIZACJI:

1. GOLF fioletowy kupiłam kilka lat temu będąc i mieszkając w Hiszpani- H&M
2. CHUSTA, RĘKAWICZKI- H&M
3. SPÓDNICA- szara fason ołówkowy.
4. RAJSTOPY - fioletowe.
5. BUTY- czarne szpilki.
6. TOREBKA I DUŻY ZIELONY PIERŚCIONEK- SIX, KWIATEK- CLAIRE'S
   KOLCZYKI przywiozłam z wakacji znad morza.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz